Var är jag?

Ja. När jag var ute med min morbror och åkte båt i söndags, kom det upp på diskussion, om mitt jobb utomlands. Och jag kom att tänka på, hade jag tackat ja, redan då. I sånt fall hade jag i morgon påbörjat min 4 arbetsdag och haft ca 180 dagar kvar. Men som sagt va så tackade jag nej, av flera anledningar. Den största var att jag måste ta studenten först. Och den andra är att jag vill ha sommar hemma i Sverige först. Så de hör av sig direkt de har en plats ledig för mig :)
Gud vad jag ser fram emot denna sommar! Jag inte bara tror att det kommer bli en underbar sommar, jag vet! :)
Jag hoppas på de bästa, och att jag får en underbar sommar. En sommar som präntas in i minnet som den första sommaren på ett nytt liv :)

PS. kom på att jag redan haft mitt sista sommarlov någonsin, lite sorligt :p

image281

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0