Valborg

Gårdagen gick i snabbt tempo, men var lång :p

Som jag berättade igår hade vi mösspåtagning. Var riktigt roligt. Efteråt var vi ett gäng från Åva och grannskolan som gick till fontänen och hade trevligt.
Dock hade jag fått reda på att jag skulle hämta bil vid tre tiden. Så blev alkoholfritt för mig.

Direkt jag kom innanför dörren hemma, så var det i princip att vända om för att sedan ner till Viggan, där jag skulle hämta A's bil som jag ska ha till på tisdag. Bilen ska nämligen lämnas över till en arbetskollega till honom, men måste först fixas lite saker med. Och då han själv inte kan köra den till olika ställen så får jag fixa de.

Efter att bilen var hämtad var det full rulle, att byta om och slänga i sig lite mat. För att sedan till Grindtorp där jag skulle spendera mer eller mindre hela natten.
Blev en lång, men väldigt trevlig kväll.

Naten avslutades klockan 4 i sängen med ett öppet fönster, då det var 26 grader i huset :p (jag sov som en stock till 12,30 i morse :p )

  
Hehe, ja vad ska jag säga om er... :p
Härliga att vara med om inte annat! :)
  
Häftig gospelkör! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0