Utmanad - utmaning.

Jag blev utmanad av Linda

  

För 5 år sedan:

Gick jag i en underbar skola, hade bra vänner och kunde leva livet både i skolan och på fritiden!
Säger bara "Bullätande med A på rasterna i personalrummet!"


För tre år sedan:

Ca 3 år sedan: hade man börjat i en ny skola med helt okänt folk. Att gå från en klass med dubbelt så mycket tjejer som killar, till en klass med enbart killar, de kan vara en utmaning! :p


För 1 år sedan:

Av mina bilder från förra våren var min dåvarande bil och mina då två båtar hela mitt liv!


För 3 månader sedan:

Fyllde jag år och påbörjade min karriär som skidlärare.


Igår:

Bestod min dag av skola och jobb. Ja jag vet, jag jobbar nog lite för mycket för mitt eget bästa. Men är snart på nergång (om någon månad).


Idag:

Har jag jobbat ännu mera, och bara gått lite i skolan. Och njutit av livet och att få ha sällskap av en underbar person!


Imorgon:

Är det bara skola, och sedan lite skruvandes på båten om vädret tillåter.


Om 1 år:

Lever jag ett underbart liv. Med världens sötaste o underbaraste tjej.


Jag utmanar.

Alla er som inte gjort den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0