Studenten!

Anledningen till att jag inte bloggade igår var att jag tog studenten! :D
Dagen började klockan 9,30 i skolan och fram till klockan 13,00 han vi med, avslutning i klassrummet, fotografering, äta och gemensam avslutning i Aulan. Klockan 13.00 äntrade vi trappan och sprang ner klassvis, och var FRIA!

Där nere stod det säkert 2000 pers om inte mer, som mötte upp oss 400 studenter. Mamma, pappa, bröder, syster, A, K, P, E, M och mormor var där och tog emot mig :D
Efter de bar de av med flak runt runt i Täby. Tack K för sällskapet, var riktigt kul att ha dig med på flaket! (road kills! ;p )

Väl hemma var det att hoppa in i en snabbdusch då jag säkert hade 3liter olika alkoholdrycker över mig. Kan berätta att jag fick i mig absolut max 1dl. Va iaf lätt kladdigt. :p
Lagom till jag var klarduschad började folk ramla in.

Tack alla ni som kom! Även om jag inte han prata med alla, så uppskatta jag väldigt att ni närvara på denna för mig stora dag. Tusen tack!

Kvällen var först hos O, vilket var grymt trevligt! Och sedan bar det av ner till Tegel. Där var det tyvärr lite segare. Däremot träffade jag massa gamla vänner som jag inte sett på flera år. Så de gjorde det lite roligare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0