Snart är dagen slut

Ja, idag har de inte hänt mycket, eller?
Först var det lite skola, en lektion. GP, vår lärare, tyckte jag ska starta eget företag, så ni kan gissa vad jag fick i hans ämne, småföretagande ;)

Efter skolan drog jag ner till hamnen, och bort till SeaSea. Som vanligt blev jag fast nån timme och snackade med min kusin och all annan personal där :p Men efter besöket där, så blev det en liten tur med båten. Drog bland annat och visade den för P, och iofs hela båt-meck-gänget som kom och tittade. Den fick väldigt bra betyg av dom, de ända som var att klanka ner på, var gasreglaget som satt lite nära ratten, och då har jag ändå flyttat ut de lite längre än vad tillverkaren hade tänkt.

Eftermiddagen bestod större delen av biltvätt. Först vanlig tvätt med vatten och sedan vaxning. Så nu är det bara dörrkarmar kvar så skiner hela bilen sedan ;)

Hoppas ni haft en bra dag och kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0