Slut

oj, det har då inte blivit mycket inlägg här på senaste dagarna inte :p
Men gör iaf ett kvällsinlägg nu.
Helgen har bjudit på enormt fint väder, och mycket jobb i olika former.
Igår var det jobb i affären hela dagen. Var en hel del kunder. Glömde dock bort att kolla försäljningssiffran. Men skulle gissa på att vi låg strax över normalen. Var även enormt varmt. Men orkade aldrig gå upp o byta till mina jobb-shorts :p

Efter jobbet bar det av hem. Fick bli en hemma kväll. Även om jag inte var mycket hemma :p För direkt efter middagen drog jag iväg till min morbror, för att sedan vidare med honom och kolla på en båtmotor till min båt. Och kan berätta att nu är jag en båtmotor rikare ;)
Fråga mig inte hur jag kunde köpa den, för de vet jag knappt själv. Hade nämligen 60kr på kortet innan jag köpte den, och lika mycket efter...

Dagen har iaf bestått av jobb med båten. Bland annat täckte jag av de. Ja jag tyckte de var dags nu ;) Ne men har inte sett nån mening med de innan jag hade nån motor.  Så nu är det fullt med arbete på båten i veckan. Och jag hoppas och tror att jag ska vara så pass klar med den att jag kan sjösätta nästa helg.

Kvällen har väl varit bra den me. Var dock tänkt att jag skulle på eftersläpp på en kompis skiva, men lite svårt med de 60kr man äger...

Aja, jag lever!

Vakthund....? ;p
image286

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0