Slut!

För en minut sedan mailade jag in det absolut sista som har med skolan att göra. Tänk, 12år, som nu är över. Eller det är inte över helt. Går ju i skolan i dryga veckan till, men inget mer ansträngande. Imorn har jag en lektion, som jag tror att vi i princip bara kommer få tillbaka prov på. På måndag sätts betygen, så gissar på att inget kommer hända då, mer än att det kanske är någon lite avslutning. Tisdag är det skoltävling i rodd. Så är det fint väder tar jag båten in till djurgården och skådar hur Åva tar hem segern ;) Onsdag är det gubbskiva, så kommer vara lagom aktiv här på bloggen då ;) Torsdag ledig "bakis/återhämtningsdag" även kallat :p Och fredag är det STUDENTEN!!!! :D

Alla frågar mig vad jag vill ha i studentpresent. Och jag har äntligen kommit på de, vill att du ska komma! :)
Om det inte går att uppfylla så är det bara köpa nått ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0