Rodd

Idag har varit härligt väder ute, och inga lektioner. Men lik förbannat var det upp tidigt i morse. Var nämligen bokat tid hos sjukgymnasten. Så var bara till att kliva upp. Väl hemkommen från sjukgymnasten packade jag snabbt om och drog ner till hamnen med H. Skulle ju titta på rodd inne i stan. Så snabbt ner i båten och bränna in till Djurgården. Blev glatt överraskad när vi kom in och jag kunde kolla upp hur mycket soppa den dragit 0,5L/dist. Vilket är klart under mina tidigare båtar :)

Själva roddtävlingen gick grymt för vår skola. Tog hem totalsegern i 4-manna klassen. Och lärarna vann sitt 8-manna race. Är väl bara till att säga grattis!

Obs, ska ni in till stan en hel dag och solen skiner, smörj in er ;)
Själv får jag smörja in mig ikväll :p

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0