Mycket att göra...

Idag har jag flängt runt som en toke. Varit två vändor på jobbet, två vändor i Viggan, två vändor i skolan och sedan hemma. Men jag kan avslöja att båten börjar ta form nu. Även om jag inte han riktigt så långt som jag hade hoppats på, så kan jag nog sjösätta i helgen. Dock får nog dynan vänta, då det finns viktigare saker, så som motormontering och montering av styrkonsol att göra. I plurret ska båten iaf i helgen, så länge inget drstiskt händer vill säga.
Nu ska jag ta o natta. Hade tänkt offra morgondagens sovande till att upp tidigt och jobba några timmar med båten innan skolan :)

Ps. kan nog tänkas komma upp med lite bilder imorn på bygget :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0