Lång dag med korta pass

Lång dag med korta pass beskriver bra min dag! För det är just så den har sett ut. Dagen började tidigt i morse med ett tvåtimmars pass hos sjukgymnasten. Vi lyckades uppnå toppresultat på mätningarna :) dock har jag en del ont just nu :/

Efter sjukgymnasten var det en kort vända hem, för att sätta sig på cykeln igen och rulla ner till skolan. Hade ingen riktig lektion utan bara en föreläsning av en från 'Exit'. Var en 23 årig tjej som berättade sin livshistoria. Hon var väldigt duktig och intressant att lyssna på. Även om hon verkade lite nervös.

Efter skolan bar det av hem. Han väl ungefär slänga i mig lite mellis och tvätta av båten innan det var dags att dra sig till jobbet. De var underbemannat. Så dom bad mig igår att komma in o jobba så mycket jag han idag.

När jag och R stängt igen butiken bar det av snabbt ner till hamnen. Eller snabbt och snabbt. Höll hastighetsgränsen. Och blev lyckligt överraskad när jag såg att min törstiga 2,5 liters best kunde komma ner på en förbrukning i närheten av 0,6l/mil när man körde lugnt på en 50 väg. Ligger oftast på 1-1,5l/mil :p
Nere i Viggan lånade jag hem lite lagning till min båt. Som jag nu smetat på där den lilla fraktskadan var. Siktar fortfarande på sjösättning i helgen :)

Och nu sitter man här och ska snart äta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0