Jag glider sidledes

Så mycket som cirkulerar i mitt huvud nu, och jag vet inte riktigt vilken väg jag ska välja.
Kan man inte bara få vakna upp och alla vägar utom den rätta har försvunnit.

Dagen har bjudit på skolgång, sjukgymnast, sömn, plugg, glädje och förvirring.
Tror jag har sovit 3timmar i omgångar sedan jag kom hem från sjukgymnasten :p Först bestämde jag mig för att sitta kvar i bilen när jag kom hem, och bara lyssna på musik och regnet som slog mot plåten. 4 minuter växte snabbt till 40 :p

Sedan var det dags för pluggande. Somnade efter tre sidor i religionsboken. När jag väl vaknade bestämde jag mig för att sitta rakare så jag inte skulle somna igen. Fyra sidor senare, var det mörkt för ögongen igen ;)

Just nu är det iaf lite msn för min del. Första gången sen i lördags ;)

Bjuder på två bilder från i söndags. Kommer komma massa mer senare. Blev ca 400 bilder som togs den dagen :p

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0