Hej

Vill först bara förtydliga att norrland är fint och jag gärna har hus där uppe. Har ju redan ett landställe där :) Men chansen att vi ska skaffa 8st herrgårdar, de tror jag inte på :p

För övrigt har dagen varit någorlunda.
Jag har insett att jag nu efter 4 års jobb i järnaffären börjat tröttna. Vet inte om det är att jag behöver en paus från den. Eller att jag helt enkelt inte känner för att vara kvar där. Det är ingen utmaning med jobbet, utan allt går bara på rutin. Det är roligt att sälja till alla storkunder som är inne och köper, som känner en. Men de andra 70% som är inne på helgerna, de vanliga konsumenterna. Jag trivs i säljaryreket och så. Men jag tror att jag behöver något nytt.
Äh, vi får se. Jag satt och skrev jobbschema idag för sommaren, och konstaterade att jag inte har många gånger kvar innan jag tar en lång ledighet från de. Sedan får jag se vad som händer när jag kommer tillbaka i vinter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0