Håltimme

Hmm, ovanligt va.... :p
Har faktiskt fått en del gjort. Så pass mycket att jag slipper webdes på onsdag. Vilket gör att jag får en håltimme då istället.... :p  Aja, nu ser de ut så iaf.

Vad jag ska göra de resterande 30 minutrarna blir nog inte så mycket vettigt :p


Har iaf segling idag. Så kommer nog inte hinna mer än hem, ät och sedan iväg igen. Ska försöka hinna förbi SeaSea oxå och inhandla lite saker till båten innan jag börjar jobba.
Blåser en del idag, så kan nog bli riktigt kul för alla seglare idag. Dock har jag inte kommit på vad jag ska köra för bana med dom. Men vet iaf vad vi ska öva på ;)


Ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0