God morgon

Strålande sol och värmen bara ökar. Är på glatt humör, då jag precis fått reda på att försäkringen på min nya båt inte kommer bli så farligt dyr som jag hade trott. Landar till och med under årspremien för bilen, och då är det hög stöldrisk på båten, och stor skadefaktor på den, plus att det är en -07'a. Men men, jag klagar inte ;)

På dagens schema står det först två lektioner i skolan. För att sedan åka och jobba några timmar. Ikväll är det äntligen dags för sjösättning! Har sagt de tidigare, men nu har jag släp och allt bokat. Så klockan 18,30 hämtar jag släpet på Statoil, för att sedan inom de kommande 3 timmarna få i den i sjön, hinna provköra lite. Och förtöja den på sin plats.
Om jag inte har för mycket plugg, så kommer det säkert upp lite bilder på den ikväll :)

De ringde föresten från företaget jag har beställt delar till dynan från igår, och sa att de var klart för avhämtning. Så imorgon efter skola, innan seglingen. Ska jag hämta alla delar, så hinner jag nog få ihop och montera dynan i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0