God morgon

Då är man uppe igen och helt redo för att sätta sig i bilen och rolla till jobbet.
Gårdagen var riktigt trevlig måste jag säga. Även om uppvisningen jag var på med polaren var bland det kostigaste jag sett. Var en eurytmi saga. Hade ingen aning om vad det var när jag kom idt, men fick klart för mig att det vara en berättare som stod och pratade och sedan var det massa som gjorde konstiga rörelser på scenen :p
Efter lite korrigering från mig och M så blev sagan ganska så rolig. Kan avslöga att vi lyckades få in en hel del kända disney-citat :p
Efter de drog vi hem till honom och såg på film och käkade sockerkaka. För att till slut sätta sig själv i bilen och rulla hem igen.

Och nu sitter jag här och väntar på att dra till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0