God morgon

Hur god den nu kan vara när man har NP i engelska B. Aja, är ju "bara" 2½ timme långt. Så överlever väl ;)
Efter engelskan har jag mitt vanliga torsdagshål på schemat, för att sedan på eftermiddagen redovisa hemsidan jag har byggt för Stocksunds Trädgård. Är riktigt nöjd med den själv. Väldigt stilren och fin, så inte massa småplåtter. Bör hinna med att lägga upp den på deras server innom en snar framtid.

I eftermiddag blir det först att flänga runt och införskaffa de sista till båten. För att sedan jobba med att montera allt. Hoppas hinna helt klart med allt till styrkonsolen idag. Det skulle kunna betyda att jag även kan hinna med att tillverka dynan innan sjösätnin som jag har räknat med i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0