God morgon Zorro

Hehe, alltså min hund har visat ännu ett tecken på att han är knäppaste varelsen som existerar. När jag vaknade förut så fann jag honom, inte helt ovanligt, liggandes i min säng. Den här gången hade han varken snott mitt täcke eller mina kuddar, utan låg i ett hörn i fotändan. Men de knäppa va att han låg och som en "död hund", med framtassarna rakt upp i luften. De är verkligen min hund i ett nötskal :p

Brorsans flickvän, M, satt och läste tidningen när jag kom ut i köket. Och inte vilken del som helst, nej, hon läste husannonser. Och hade glatt konstaterat att om vi sålde vårt hus kunde vi skaffa 8-12 st herrgårdar i norra norrland. Vi får väl se hur det blir med den saken :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0