God morgon på er!

Är verkligen riktigt sommarväder ute idag! :D Och vad tror ni Markus ska göra, om inte vara inne mer eller mindre hela dagen... :s :p
Så är det när man har jobb, kan inte vara ledig bara för att man känner för det. Men brukar vara ganska kul på jobbet oxå.
Igår vid 23 ringde min ena morbror oxå. Ska hjälpa honom  imorn att köra hans båt till Ekerö, där den ska in på rekonding. Fick välja mellan att köra hans nya bil och hans båt. Klart man valde nya båten ;)
Så de ser jag fram emot! :D

Ha en bra dag nu, och vistas ute i solen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

I min blogg coachar jag både mig själv och andra inom ämnet självkänsla. Skriver självklart även om min vardag, mina åsikter och mitt arbete i Rädda Barnens Ungdomsförbund. Varmt välkommen in! Släng gärna in en kommentar också!

2008-05-03 @ 09:33:12
URL: http://www.pernillahellqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0