God morgon, inge blogg?

Sjukt mycket prov och inlämningar dom satt upp nu sista riktiga skolveckan. Tycker att hela trean har varit ganska slapp. Men nu, sista riktiga skolveckan har vi tre prov och 2inlämningar. Satt uppe och gjorde klart en inlämning igår, och somnade först vid tvåtiden, så är lagom seg nu. Tror oxå att jag har ett svenskaprov idag, på litteraturhistoria (300 sidor). Men inte pluggat ett skvatt på de. För inte nog med att det är mycket plugg nu, självklart är det massa kaos på båda jobben, och då jag är ansvarig för att allt ska fungera på båda ställena så är det inplanerat 16 timmars officiellt jobb, och sedan utöver de, massa timmars administrativt jobb och sittandes i telefon...

Så skulle vilja försvinna under jorden nu!
Kan inte du komma o rädda mig. Vi tar min båt, åker ut i skärgården och slänger bort all kontakt till omvärlden, bara du och jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0