God morgon för länge sedan :p

12år har man gått i skolan. Vissa kallar mig konstig, knäpp, dum. Andra säger att jag är duktig :p Men tro de eller ej, under dessa 12år har jag aldrig kommit försent till skolan, om man inte räknar när man haft läkarbesök eller liknande. Elle jo, några gånger, men då har läraren kommit sent oxå. Och vad håller man på att göra, nu när det är 5dagar kvar. Vaknade av klockan som vanligt, och stängde av den. Skulle ju enbart sträcka på mig. Men vaknar inte förrän ett sms väcker mig 20minuter innan jag börjar :p Hoppa i kläderna spola vatten i ansiktet och ta med en yoghurt till skolan, för att sedan äta den på första lektionen :p Kom faktiskt i tid, prick 8,20 ;D

Tack L :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0