...

Jag har gjort världens dundertabbe. Det spelar ingen roll om ni frågar vad de är jag gjort. För jag kan inte säga det. Inte det närmsta halvåret iaf. Sedan får jag se... Kan säga så mycket som att 1+1 omöjligt kan bli 3!

Jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig ur de här. Men de kommer nog sluta bra ska ni se. Ber om ursäkt till alla som jag rört till de för. Det har malt i mitt huvud nu ett tag, och kommer väl få göra  ett tag till skulle jag tro, innan jag fått rätsida på de

Förlåt än en gång! Och var snälla fråga inte. Kan inte berätta för någon, iaf inte om jag vill få ordning på allt jag ställt till med. Och det vill jag!

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: vilken bild? :O den med tre flickor på? är det den du menar så nej jag är inte med..det är min lediga stol som står där:P höhö

nej jag vet, men det är ett så pass känsligt ställe så det blir lätt infekterat men det börjar bli bättre nu :) hehe

jaså okej! haha, jag fick värsta akuta "måste veta nu" förut när jag inte kom på vad det var:P haha

2008-05-02 @ 23:55:54
URL: http://thenoteboook.blogg.se
Postat av: Jennie

ahhhh meeen så här kan du ju inte säga! gör du allt för att reta mig lr? :O

2008-05-03 @ 10:44:22
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0