Dagen idag

Varit Nordman och Stenmark i högtalarna hela kvällen :) Råkade ju bli tre album igår som kom ner av Nordman, så är lite övervikt :p

Dagen har spenderats utomhus. Var nere och lekte lite med båten. Testade lite olika propellrar på den. Men ska testa några till innan jag bestämmer vad de blir för någon. Det viktigaste är att jag slår mina morbröder i fart. Men sedan gör jag de gärna med marginal oxå. Så lite till trimmning behövs innan allt är klart ;)

Idag satte även jag o pappa upp partytältet, så de är gjort inför fredag ;)


Fick för ett tag sedan kommentaren att det inte finns någon bild på mig i hela bloggen. Är väl inte riktigt sant, men de finns nog ingen på mitt ansikte. Så kanske är dags för att avslöja vem jag är? :p


Nog för att bilden inte är så bra, men har knappt några på mig :p
image297

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0