Båttur

Oj, turen jag trodde skulle vara över på några timmar, tog hela dagen :p Jag drog hemifrån vid halv elva i morse. och kom hem för kanske en halvtimme sedan :p
Däremot kan jag avslöja att jag åkte igenom en biltvätt på vägen hem. Men det tog väl inte mer än 10minuter extra.
Båtturen var iaf väldigt trevlig. Strålande sol, varma vindar och glada småkusiner :) Det var jag, min morbror och hans två småbarn som åkte.
Det roligaste under trippen var när vi precis slussat och kommit in i Mälaren. Vad tror ni då A kommer på, jo att han inte har nått sjökort, och är inte helt säker på vart det är han ska lämna in båten (båten skulle lämnas in på polering och vaxning). Så vi lägger till vid en uteservering, och A sätter sig i en taxi till Akademibokhandeln. 20 minuter senare är han tillbaka med sjökort för Mälaren :p
Så vi styr vidare i riktning mot Ekerö, och exakt mål som vi nu vet.

Den händelsen kommer nog gå till historien, och det är bara sånt som min A kan råka ut för :p

  

Kommentarer
Postat av: Johanna

härligt med båt en heeel dag:) fått lite färg då med kanske?

Jo det lär ju kosta en hel del under studentveckan, Men har bestämmt att man inte kan gå ut varjekväll, är ju najs med lite grillfestar hemma och så med:)
Men du springer ut 30e va? sjukt att ni har mösspåtagning en hel månad innan :O

Några roliga planer för veckan då? utöver skolan=/

Godnatt, kram

2008-05-04 @ 22:02:33
URL: http://jolieee.blogg.se
Postat av: LOVISA

fina bilder :)

2008-05-04 @ 22:09:44
URL: http://onemoretry.blogg.se
Postat av: sofie

sv: jaså? fasen va gött :D har ni lagt i den nu? hihi vi har med båt fast vi ska tydligen sälja den nu och köpa husbil? :S jag fattar inte vinkeln? blev skit arg när jag fick höra det...jag älskar ju att åka båt! vad ska jag nu ta mig till? :S

dagen min har varit helt okej, kalas på dagen och grillning på stranden nu på kvällen =) mysmys!

2008-05-04 @ 22:41:27
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0