Båtar genom tiderna.

Satt just o titta genom lite bilder på mina båtar som jag har haft. Skaffade min första båt när jag var 14år, och nu är jag inne på båt nr 3. Och har förbrukat de tre stora "klasserna" Sportbåt, bobåt, extrembåt. Vad gäller storlekar har jag gått lite upp och ner. Första båten var 4,5x1,8m andra 6,0x2,2 och min nya båt har en mått av 5,0x2,0 :p
Vad gällande motorstorlek och hastigheter har det oxå gått lite upp och ner. Men nya båten vinner iaf båda klasserna :p Även så värde. Tänker inte säga värdet på båtarna, men kan berätta att 2a båten kostar 5 gånger av  1a båtens värde. Och 3e båten kostar drygt 2 gånger så mycket som 2a båten. Så för er som vet vad en liknande båt  som min första kostar, kan om ni är nyfikna ta reda på värdet :p


1a, Ägde hösten -03 till sommaren -07
image295

2a, Ägde hösten -05 till hösten -07
image296

3e, Äger hösten -07 till ...........
image294

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0