2-3

sthlm-gbg ;)

Dagen har gått, och jag har inte fått något vettigt gjort! :p
Därför har jag inte heller något kul att skriva här :p

Eller jo en sak. Norrbaggar är lika värdelösa som alla andra på att backa ut från vår infart :p
Morbrodern och en norrbagge han precis anställt var här och hämtade bilen. Och ni kan ju gissa vem som fick backa ut den från infarten. Jupp det är rätt ' Jag'.
Kan väl iofs berätta att det är många som inte klarar/vågar de. Trång utfart, dålig sikt och 50 väg där ca 11'000 bilar passerar dagligen. Så det är ju inte en rolig utfart för en som inte är van. Själv backar jag ut där några gånger om dagen, och tycker inte det är några större problem :p

image279

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0