- 1 öga

Idag har varit mycket att göra. Vaknade 8 och begav mig till skolan i hopp om att jag började klockan 10,00. Men självklart gjorde jag ju inte de. Nepp, började klockan 12,20. Som tur var hade jag bilen, så gick fort hem och jobbade lite med båten några timmar, och en liten lunch på de.
Väl tillbaka i skolan var det en lektion, innan jag slutade och rullade vidare till jobbet. Är ju ons = jobb 13,30-17,00.
Väl hemma igen har jag hunnit med ännu mer jobb med båten och även sitta en del vid datorn.
När jag nu på kvällen jobbade med båten, kom jag på varför man ska ha skyddsglasögon. Har just nu hela högerögat fyllt med fint fint glasfiberdamm. Lagom skönt...!
Tack K för pratstunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0