Vår

Jupp, tro de eller ej. Men när jag cyklade till sjukgymnasten idag såg jag något som jag inte trodde jag skulle få se förens om några veckor. De hade påbörjat att soppa gångvägen som jag cyklar på. Ett tecken på att de tror att våren är här för att stanna nu! :)

Va kul för några veckor sedan, när de konstaterade att i södra Sverige hade man ingen årstid. Det hade aldrig uppfyllt kraven för att bli vinter. Inte heller hade de varit varmt tillräckligt länge för att få vara vår. Och höst får det bara vara till ett visst datum i januari. Undra om de fortfarande inte har någon årstid!? :p

Kommentarer
Postat av: Jessi

svar: Tack du :D Ja vi hade extremt blött, så inget vidare väder att vara ute o fota i egentligen. Jag bor utanför Borås om du vet vart det ligger? :)

Nää det förstår jag, ibland får man riktigt irriterande scheman så det är inget vidare.

Kul med teknik! Trivs du?
Jag går media jag :)

ha en fin kväll :)

2008-03-10 @ 20:03:55
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0