Vår!

Den sköna sömnen man får på fredagsmornar är nu över, och jag sitter i sängen färdig att bege mig till skolan snart. Riktigt vårväder idag, kanske inte att temperaturen på 3,5grader säger de, men solen står ensam på den blå himmelen. Dagens schema ser ut som följande, först är det skola i några timmar. Eller har bara två lektioner, men ett hål mellan dom (som vanligt :p ). Efter skolan hade jag tänkt hinna förbi en timme hos sjukgymnasten. Och avsluta dagen sedan med att träffa L. Var evigheter sedan vi sågs sist, brukar bli uppehåll på vintern, fråga mig inte varför :p Men men, vi ska iaf ses, så kanske de blir en filmkväll eller liknande.  :)

Självklart ska jag tränga in lite bloggskrivande under dagen oxå ;)

Kommentarer
Postat av: weronica

SVAR; jo precis, ska försökte iaf :)
haha, eller hur. det syns :)

2008-03-07 @ 10:43:04
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Postat av: Malin

haha vad haru haft för färg då? =) ehm.. ja den ahlva är inte ihopsatt än ;)

2008-03-07 @ 12:23:27
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0