Ut med hunden

Dagen är avklarad, skolan är slut, besöket hos sjukgymnasten är över, och mamma och syrran har åkt ner till gbg för slutspel. Blir en grabbhelg här hemma, då syrran o mamma inte kommer hem förens söndag kväll. Dock är jag väl hemma lite lite som alltid på helgerna. Imorn är det nämligen jobb som gäller. Och mer eller mindre hela söndagen är det båtmässa och föredrag på schemat.

Så ser min helg ut i korthet. Ska bli en rolig helg. Var hela 5månader sedan senaste båtmässan ;)


PS. min kusin M har fått praoplats på mitt jobb. Ska bli kul att se hur han sköter sig. Man får ju vara handledare för honom. Så får vi se om han lyder mina ordrar :p

Nu ska jag ut med hunden. Ha de!

Kommentarer
Postat av: Malin

tack så jättejättemycket :D jo jag med =/ dumma skola

2008-03-07 @ 19:39:46
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0