Täby Järn

Nu är jag äntligen hemma! Dock märkte jag nyss att min jobbtelefon låg kvar i byxorna, men den får vara hemma till på lördag ;)

Finns massa roliga historier om mitt jobb. Och långt över hälften bör inte berättas för folk som inte är anställda, då de kan försämra vårt rykte, eller snarare vissa anställdas rykte :p
Dock pratade jag och M lite idag om vad för olika storys man dragit när kunder kommit in i samma sekund man tänkt stänga. Vi var lätt överens om att den bästa var I som hade kört får några år sedan. Han hade nämligen bråttom hem för han skulle ha kräftskiva. Så han bestämde sig för att stänga lite tidigare. I samma sekund han tänkt stänga, kommer en kund. Kunden ber snällt om att få komma in, och säger att han ska bara ha ett paket spik. Då drar I till med "Vi har ingen spik!" och stänger butiken :p (för er som inte vet så jobbar jag i en järn affär)

Kommentarer
Postat av: weronica

svar; haha, ah (a) ..
min dag har varit riktigt slappig, sjdå? :)
tack så mkt :)

2008-03-12 @ 17:56:41
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Postat av: Malin

haha okej =) sök om de på internet så ser du.. det är för mycket för att skriva här :D vad gör du?

2008-03-12 @ 18:07:00
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0