Täby Järn

God morgon på er. Ny dag och nya utmaningar. Eller kanske inte är så mycket nya utmaningar. Kanske mest samma gamla utmaningar som brukar vara på onsdagar. Först är det grafkom. Undra vad jag och J ska hitta på idag, kanske göra etiketter till pillerburkar eller liknande. Därefter är de lite engelska och webdes.
Efter skolan är det som vanligt raka vägen till jobbet. Nu har E kommit tillbaka från sin semester, så då kommer allt vara som vanligt på jobbet oxå. Har bestämt mig för att jag ska försöka bli klar med helgschemat idag, gäller bara att jag får tag på all extrapersonal. En del av dom brukar ju vara aningen svåra att få tag på, och när de väl svarar så har de ingen aning om de kan eller inte kan jobba. Ibland älskar jag verkligen mitt jobb! ;p
Aja, jag ska väl inte klaga, jag tackade ju inte nej när dom erbjöd mig tjänsten. Och har fått flera erbjudanden sen dess från andra företag, som jag tackat nej till då jag i de stora hela trivs på mitt jobb :)

Täby Järn = Taby Iron ;)
så där har ni svaret på gåtan över mitt namn :p

image166

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godmorgon, hoppas att du får en bra onsdag! :}

2008-03-12 @ 07:46:37
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: ankan

Ha en bra dag! :)

2008-03-12 @ 07:51:05
URL: http://ankaaaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0