Snart är sommaren här...

Tänka, tänka, tänka. Söka, söka, söka. Läsa, läsa, läsa, Fundera, fundera, fundera.

Jag har nu läst min religionsläxa. Har ni nån gång känt när ni läst läxa att ni inte kan koncentrera er på de, utan istället hela tiden har annat i huvudet!? Så var de för mig idag, undra hur många procent av de 25sidorna som egentligen fastnade i min skalle :p

Det som istället har flugit runt i mitt huvud är olika planer på hur man kan lägga upp en rolig helg för instruktörsgänget. Snart drar seglingssäsongen igång. Redan om någon vecka ska vi som håller i de ha ett möte. Och efter påsk sätter de igång med möten med alla instruktörer, föräldramöten, vårrustning och i slutet av april är det första gången vi får hälsa på alla barn och ungdomar vi ska ha under våren.

För att få ihop instruktörsgänget lite extra funderar jag nu på om man ska planera nån helhelg, att antingen dra på nån teambilding. Eller kanske bara ut och tälta på någon ö i vår vackra skärgård. Tror det kan bli grymt kul. Dock har jag för tillfället glömt bort vad vi har avsatt i pengar för sånt här. Men ska ta o leta upp årsbudgeten och sedan söka vidare på nått på internet. :)

Kanske någon som har någon ide?

image161

Kommentarer
Postat av: weronica

svar; nån kvällsmacka bnlir det alltid :)
haha, jag menade inte så. utan att tyvär så blev det till att jag började röka.

2008-03-11 @ 20:47:39
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Postat av: ellenp

svar: haha, jo jag vet att det inte behövde vara så, men det kunde varit ;)

2008-03-11 @ 21:00:31
URL: http://ellenpaulsson.blogg.se
Postat av: Malin

tack så jättemycket.. :D nae, vad heter den?

2008-03-11 @ 21:04:21
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0