Smuts

Hehe, ja de finns många irritationspunkter idag :p Inte nog med den där tanten man skällde ut idag vid lunch, dessutom har ju kommunen börjat städa bort alla skit från gator och gångvägar nu. Idag hade de passat på att blåsa rent hela cykelparkeringen och trottoaren vid skolan. Vart tror ni dom blåser all smuts då? Jo ut på vägen och parkeringen så stora sopbilen ska kunna ta upp de sen. Och tror ni inte att varenda bil som stod på parkeringen hade en front dränkt med smuts!? Och självklart även min bil.
Aja, är väl inte mycket att göra åt saken, och orkar inte tvätta den nu. Tvättade den för någon vecka sedan, och ska köra långkörning om en vecka igen, och då blir den ändå smutsig. Så nu får jag åka runt med en bil full av löv och smuts på fronten. Om ni ser en sån bil åka omkring i Stockholm kan de vara jag ;p

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, ja, god eftermiddag blir lika bra ;P
Ja, eller, jag har så sjukt ont i huvudet idag igen :(
Hur mår du? Allt bra? :)

2008-03-13 @ 16:53:43
URL: http://onemoretry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0