Skola

Jahap, då sitter man på lektion i skolan då :p
Har redan haft min fina håltimme och jag har hunnit svara på många av era kommentarer och läsa en del av era bloggar :)
Alltid lika kul att läsa vad andra har för sig och tänker och tycker. Fortsätt skriva, så fotsätter jag läsa! :)

När jag kommer hem idag ska jag försöka spola av bilden lite. Den har typ 2mm smut på lacken, och då skojar jag inte! :p

Efter de så lovar jag att fortsätta skriva i bloggen och fortsätta med Lofsdals serien.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Aha, ja halvsystem passsar väl om man vill kunna ta bra bilder men inte är en superfantast ;)
Jag ska nog köpa mig en sådan i framtiden, för vill kunna ta korten lite snabbare, det tar tid med kompakta... Men den är ganska ny, köpte den i maj förra året så får använda den ett tag innan ja köper en till. Är du nöjd med din canon?

2008-03-06 @ 18:30:09
URL: http://gurko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0