Skällt ut en tant! :p

Hej oj oj. Då var man hemma igen, och dags för att blogga lite ;p Fick en trevlig överraskning när jag såg att unika besökarantalet redan mitt på dagen är dubbelt så mycket mot vad de brukar vara. Hur trevligt som helst ju! :)
Sedan massa kommentarer oxå att svara på, vilket är ännu trevligare :) (jag vet, det är inte så mycket om man ser på de riktigt stora bloggarna, men för mig är de mycket ;p )

Aja, Dagen har varit rejält seg. Först hade jag Digitalteknik. Man förstår inte ett skvatt när gubben står där framme och babblar, utan man får lära sig själv genom att läsa boken och testa sig fram tills det går. Och det är inte bara jag som tycker att det är så, utan alla som har honom i nått ämne!

Efter den lektionen var min mysigt långa håltimme. 4timmar!!! Tro de eller ej, jag åkte faktiskt inte hem från skolan. Utan jag satt kvar och jobbade med Webbdesignen. Vilket nu gör att jag är i princip ledig från nästa lektion :)

Han dessutom under håltimmen med att äta pannkakor (vilket jag kommer få ikväll oxå :p ) och dessutom skälla ut en lärare för att hon trängde sig i matkön.
Jag vet att jag inte är bättre med att ställa mig sist i kön. Men att komma med ursäkten "Jag har bråttom till min lektion", och sedan sitta och äta 30minuter. Då blev jag sur, och gick fram och sa vad jag tyckte :p

De är min dag, i korta drag :p

Kommentarer
Postat av: Ida

Svar: Jag märkte det för att jag haft extremt höga besökarantal :)

2008-03-13 @ 16:13:55
URL: http://drinkitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0