Sammanfattning

Dagarna rinner bort utan att man hinner göra något.
Hade en lektion idag. Resten av tiden i skolan satt jag och jobbade med olika arbeten så jag ska slippa lektioner framöver, alltid skönt o ligga före ;)
När jag väl kom hem åt jag lite lasagne för tredje dagen i rad :p  För att sedan sätta sig o läsa lite religion. Lyckades somna så jag nästa kom för sent till sjukgymnasten. Men han som tur va i tid.
Efter jag kom hem från sjukgymnasten läste jag klart det sista, utan att somna denna gång :p
Och just nu sitter jag med datorn i knät men ska bege mig ut med hunden i mörkret.

PS. shit vad jag skriver sammanfattningarna för mina dagar kort nu för tiden :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0