Melodifestivalen

Pirelli vann alltså, och ska nu representera oss inför Europa. Om det är bra eller inte, de kan jag inte uttala mig om. Hon låg iaf i den högre halvan av låtar. Men kan inte direkt säga att jag var imponerad över finalfältet.

Kul även att Ola Salo (eller hur han stavar), vågade sig ut på scen. Han som påstod att allt bara va en enda stor skittävling efter dom åkte ut förra året :p

Aja, nu är nästa steg att se hur Pirelli klarar sig i kvalet. Hon är ju trots allt Täby bo, så de hjälper väl lite ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

haha okej =) jag har haft det bra .. du då? =)

2008-03-15 @ 23:05:44
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: Elinor

Haha, sa han att det var en skittävling? Fast han har ju rätt, Eurovision är så jävla tradigt. Alla balkanländer röstar på varandra, medan vi med bra låtar inte har en chans. Dock var inte detta årets låt särskilt bra.

2008-03-15 @ 23:36:14
URL: http://valfridsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0