Lördag morgon

God morgon på er allihopa!
självklart är det dåligt väder när jag äntligen har tid att vara ute lite. Ska visserligen jobba fram till klockan tre idag. Men har märkt att det är ljust ute fram till klockan sex nu :) Aja, jag vet ändå inte vad jag ska göra ute, så det är väl lika bra att jag jobbar och det är dåligt väder :p

Satt igår kväll och skrev ihop en liten fin inköpslista. Det är inte så lång tid innan man kan börja sjösätta. Och jag har en hel del kvar att göra med båten. Den är ju idag bara ett skrov som ligger under pressen, och en styrkonsol i boden. Lyckades komma upp i en inte allt för bekväm inköpssumma :p Men det är väl sånt man får räkna med som båtägare. Dessutom kommer jag kunna få de en del billigare då jag känner massa personer innopm branchen som kan fixa bra pris åt mig :)

Snart dax för en underbar sommar!


(Skärgårdsbilder från gångna sommaren)
image145

image147

image148

Kommentarer
Postat av: annica

åh. härliga bilder!

2008-03-09 @ 23:24:09
URL: http://dwanci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0