Lofsdalen del 5

Dags för ännu en del i Lofsdalsserien ;)

Förra delen tog slut på fredagskvällen, så då får väl denna börja på lördagen ;)
Var lift mer eller mindre hela dagen för min del. Lift på olika ställen, lyssna på musik, läsa tidning och titta på en tävling, i fullt solsken. Och de får man betalt för! Ibland har man de ju bra :p Dock gjorde MC världens miss, då han skulle byta av mig och MN så vi kunde få lunch. Detta resulterar i att jag och MN får ungefär 15min lunch var under arbetsdagen :p

På kvällen hade O (chef över lofsdalen) bjudit in hela gänget på middag på anläggningens restaurang. Tror vi va runt 25st, inte riktigt alla som kom. Va en trevlig middag med mycket prat och mat. Det som serverades var en stor mexikansk buffé. Så nog blev man mätt. Jag åt två stora portioner, Jo 3st och J 4st, förstod inte hur de orkade, men de gjorde de :p Under middagen filosoferades de även vidare på om JL hade tomten boendes under sin diskbänk eller inte (en unge i skidskolan som påstått de :p ). Vi kom underfund med att han nog inte hade alla kameler i skafferiet ;)

När middagen var slut begav en del av oss sig ner till personalbostäderna. Där blev det ännu mer prat, lite dricka och tv. Jag och MN fick även en påse godis var av MC som förlåt för den missade lunchen. Hehe, du är fan bäst MC! ;)
Vid 1tiden begav sig några ner till lokala stället, men jag bestämde mig för att dra mig hem till sängen istället. Så jag skulle orka upp på söndagen och kunna åka lite skidor innan jag skulle sätta mig i bilen hem till Sthlm.

 F och MC blev övertygade om att de var tvillingar ;)
 Konstig M och glad J
 En JL med tomtar under diskbänken, och sedan L, MC och M
 En sjuk ock trött C men ändå glad :)
 En mätt J

Kommentarer
Postat av: Malin

haha faktiskt inte.. tycker jag är rätt misslyckad :P

2008-03-10 @ 21:21:03
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: Jessi

svar: Kul, vad gjorde du i Borås? :)

Skönt när man känner att man trivs med linjen man går! Jaha så du tar studenten till sommaren, va gött :) Har du funderat nåt du ska göra sedan eller?

Nu ser jag att du bytt bakgrund, den här var ju snygg och sommrig :D

2008-03-10 @ 22:07:42
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: weronica

svar; men tyvär så är jag redan där ;p

2008-03-11 @ 07:53:22
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0