Köttbullar

Haha, A var här idag när middagen serverades. Blev jag, A och syrran som åt. Pappa skulle iväg och simma, mamma är iväg på nått event ikväll, ena brodern var på bandy, och den andra vet jag inte :p Men iaf så serverades det köttbullar, korv och pasta. Tydligen är köttbullar A's favoriträtt och hon berättade om hur hon ätit massa köttbullar när hon var på ikea en gång. Detta resulterade i att jag och A började tävla mot varandra. Men vid 17 st var, bestämde vi oss för att vi skulle stanna på oavgjort. Hon skulle trots allt på träning sen, och jag började känna mig full i magen (även om jag inte sa de ;p ).

Men men, 17 köttbullar, massa spagetti, ketchup och några glas mjölk, det är en del ;)

Kommentarer
Postat av: annabola

men jävla geak, jag blev typ hungrig under träningen xD jag skulle kunna fått in minst tio till!

2008-03-04 @ 18:05:53
URL: http://annadanielsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0