Jobb, jobb, jobb!

Ja då är man på jobbet. Lite småsegt faktiskt, väldigt lite kunder. Har däremot hunnit göra en del på jobbschemat. Men ska sätta mig och jobba lite mera om en halvtimme.

Står vid datorn bak på lagret och har översikt över mer eller mindre hela butiken och inte en enda kund. Dock kom M just ut i butiken och kollade nått. I och T har redan gått hem för dagen och R och E har jag ingen aning om var de håller hus. Så bara jag som ser över dessa 12000kvm just nu :p
Inte så lång tid kvar på dagen. Får sätta mig i bilen och börja rulla hem om 1½timme. Det ska bli skönt, då kan jag även svara på alla kommentarer. Vi har nämligen satt upp regler på att man inte får vara inne på annat än jobbsidor på datorerna, vilket gör att jag egentligen inte får skriva detta heller. Men ingen som tittar upp så ;)

Ha en fortsatt bra dag och håll ut lite till, så svarar jag snart på era kommentarer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0