Humortimme del 10

Passar på att dra till med en humortimme till när jag ändå är i farten ;)
Den här gången med lite filmklipp (som vanligt ;) )
Har missat de tre senaste melodifestivalerna, men nu sett alla Gustafsson-klipp på youtube, och här kommer de :p


Linköping
Västerås
Karlskrona

O så slänger jag in en dikt jag hittat av honom på internet oxå :p

Bästa busstrafiken här på swe

Ni är alla en människoras av sämsta kvalité

En stackars pojke i tårar, I sin brors gamla kläder

Lämnad att dö i vårt iskalla väder

Som ni glatt ger en böter, Med självbelåtna flin

800 spänn, era jävla svin

kontrollanter och lapplisor jag hoppas ni försvinner

bakom era ryggar vajar handens längsta finger

erat jobb är så trist så att tiden står stilla

hoppas lönen är kass och att frun luktar illa

man mår illa och får kväljningar av att se er på stan

jag hoppas ni får magsjuka och fula barn

ni ska pissa i motvind och stryk ska ni ha

jag hoppas ni inte får någon tårta på er födelseda

ni är värdelösa kreatur som är svårt att hata mer

barnen i afrika tycker synd om er

ingen tycker om er, inte ens era föräldrar

må västra vi brinna i helvetets eldar

ha de gött! Hej!

Kommentarer
Postat av: weronica

svar; jo jag börjar denna vecka. men fick ingen biljett hem igår :)

2008-03-04 @ 01:32:24
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Postat av: Linda

Tack :) Jag behövde lite nytt :) Vill du verkligen veta? Jag söker efter ett madreserat rum och en kramtröjja. Nej, kanske inte så illa men nästan. Jag är helt slut och de är en vecka kvar. Men har dem inte tagit död på mig på fyra år så gör dem inte de nu heller, hoppas jag!! Jag somna som en klubbad säl klockan halv tio igår, och ja de fick jag skit för. Men jag sov gott i alla fall :)

2008-03-04 @ 06:10:25
URL: http://lmongo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0