Hemma (16,00)

Här är inlägget jag försökte lägga in tidigare idag när jag kom hem från jobbet.

Jaha, då va man hemma från jobbet idag. Fick väl en o annan arg kund att ta hand om idag. Dom var väl arga på vädret, o behövde något att avreagera sig på. Och helgchef som man är så är det oftast mig klagomålen ska gå ut över. Tex. om en vara är restad på huvudlagret, så är det mitt fel, är priset lite för högt, så är det mitt fel, har en beställning inte kommit än, så är det mitt fel. Ja mycket som kan vara mitt fel :p Men såna kunder är roliga, för man kan skratta gott åt dom när de gått utanför dörrarna :p

Jag pratade i morse om att det kom snöblandat regn, mitt på dagen kom det ren snö, men det var fortfarande plusgrader ute, och blött på marken, så marken blev aldrig de minsta vit.

Just nu ligger hunden, på rygg, brevid mig i min soffa o gnäller för han vill bli klappad. Så kelsjuk :p

image192


Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Tackar så mycket :)

2008-03-15 @ 23:00:21
URL: http://debb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0