God morgon

God morgon på er alla i bloggvärlden! Eller det kanske inte är morgon egentligen. Har läst någon gång att det bara räknas som morgon fram till 9 eller 10, och att det sedan går över till förmiddag. Men sjävl tycker jag att så länge man inte varit vaken mer än en timme och klockan är mindre än 11 så kan de fortfarande räknas som morgon. Och till den högen hör jag idag. Gick upp för knappt en timme sedan och har nu hunnit äta frukost och göra mig i ordning. Ska dra mig till skolan om 3timmar ungefär ;p
Fråga mig inte varför jag gick upp, kunde helt enkelt inte sova längre.
Sedan har jag sovit jättedåligt i natt. Har kommit in i en av mina dåliga perioder just nu, så jag har sjukt ont i nacke och rygg. Skönt iaf att jag ska till min sjukgymnast idag!

Även fast jag vet att det inte är företaget i sig, så har jag nu länge, och kommer nog resten av mitt liv hata Taxi Kurir!

image189

Kommentarer
Postat av: jenny

ah hon är en liten Papillon valp på 10 veckor så det är mkt jobb just nu med henne :P men det är värt allt slit =)

2008-03-14 @ 11:28:07
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: weronica

svar; nej jag tror inte det ;d ville bara att inlägget skulle se mycket trevligare ut, och han var ju så söt. härligt, med mig är det bara bra :)

2008-03-14 @ 11:37:15
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0