Glass och skrik :p

Hehe, kom o tänka på gårdagen. Först världens liv under melodifestivalen. Direkt det var någon låt som en person inte tyckte om, så började han/hon prata. Varpå de andra höll på att slå ihjäl personen :p Och ena brodern och syrran satt med stinkande strumpor då de precis hade kommit från att ha dömt bandy.
Det var en sån där typisk familjekväll då man skulle kunna säga "tur att ingen utomstående var där". Fast de va de ju :p Både E och A var där. Men tror dom tyckte de va mest underhållande :p

Sedan åkte man ju på en fin avhyvling efter melodifestivalen oxå. Hade nämligen under några veckors tid lovat att A skulle få en del av min glasstårta. Och efter melodifestivalen tog jag mig en bit. Men sa inget till A då det inte skulle räcka till både A, E och syrran. Varpå A sedan blir lätt sur när hon får veta att jag ätit utan att säga till henne.
Aja, nu har du fått en tårtbit, hoppas du är glad nu ;) Finns fortfarande kvar, så skrik om du vill ha mera ;p

Kommentarer
Postat av: Malin

liiite kortare :D men du märker hur det komemr se ut =) lugn lugn =) vad gör du?

2008-03-16 @ 11:32:15
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: emelie

ja det är verkligen på tiden att solen visar sig mellan alla gråa dagar.
tack så mycket :)

2008-03-16 @ 11:36:37
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0