Bil?

Haha, syrran kom precis in på rummet. Lika död som alltid! :p
Tror hon precis hade gått upp. Hon har nämligen en tendens att snooza sin väckarklocka 30-40minuter varje morgon. Vilket ofta resulterar i att hon får mer eller mindre bråttom på morgonen.
De hon iaf kom in på rummet för, var för att fråga om jag skulle ta bilen idag. Och varje onsdag svarar jag samma sak "Jag ska göra som varje onsdag". Varpå hon säger att hon inte mins vad jag svarade sist. Saken är den, att hon bara frågar på onsdagar om jag ska ta bilen eller inte. Och varje onsdag är svaret "ja".

Så nu håller hon på att stressa lite lätt för att hinna göra sig i ordning. Klockan 8,05 backar jag ut från infarten.

image168

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0