Båtmässan

Upp tidigt i morse var vad som gällde för min del. Klockan 9,15, precis som sagt, stod jag och ringde på C's dörr. Snacka om att hon blev chockad när jag hade en present med sig. Man kan ju inte träffa nån som fyller på utan att ge nått litet, iaf klarar inte jag de :p
Efter de satte vi oss i bilen för att rulla mot Älvsjö. Jag hade sagt till C att föreläsningen/mötet nog skulle vara i 1½ timme. Men efter 3½ timme bestämde arrangörerna sig för att avrunda. Var alla stora diskussioner på de olika punkterna som tog tid :p Men både jag och C kände att vi fått ut en hel del av den, som vi ska föra med oss om hur vi ska driva seglingen vidare :)
När vi väl lyckats ta oss från föreläsningshallarna var C lagom hungrig, så de fick blir lite mat. C åt nån god räcksmörgås (eller den såg iaf god ut :) )  och jag åt nån ost och skink baguette. Min mat vet jag iaf var god ;) När lunchen var nere i våra magar var det bara att påbörja avbetningen av de fyra hallarna med båtar och tillbehör. Tror aldrig att jag gjort de så snabbt :p Tog nog inte mycket mer än 2 timmar innan vi tittat igenom allt och hunnit få erbjudande om att komma ut och provsegla C55 under våren. Verkar vara en grymt rolig båt, dock aningen dyr. Men ska blir sjukt roligt att få testa den. Blir väl nån gång i april :)

Det är väl min dag i korta drag ;)
image151

Kommentarer
Postat av: Malin

haha jo.. du borde ändra bakgrund :P

2008-03-09 @ 20:20:43
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: weronica

svar; haha, jag sa att jag brukar vara den som blir brunast av alla andra :P

2008-03-09 @ 20:25:35
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0