Trött

Är grymt trött, har väl blivit en helg med för mycket vaket och för lite sömna :p
Skulle jag lägga mig på sängen nu skulle jag nog somna ganska snabbt :p Har iaf haft en grymt trevlig dag. Var upp 06,00 som gällde för att lite senare sätta mig i bilen för att glida in till stan och Gröna Lund. Tv4 hade ett familjeevent och jag hade lovat C att hjälpa till. Blev satt som värd (inte värdinna ;)  ). Och hälsade och välkomnade de 4000 gästerna som kom.
Var en riktigt rolig dag, dock lite varmt att stå med svarta långnybyxor och svart piké i solen när de va ca 30 i skuggan.

Aja, nu ska de inte klagas. Tack C för en trevlig dag. Roligt att äntligen få trädda dig igen :)

Nu håller jag på att somna, så ska ta o duscha o sedan sova. Kommentarer svarars på imorn.

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0