Regnig onsdag

Vid klockan 12 tyckte jag att det var dags att kliva upp. Skulle kunnat sova ett tag till men vill vända tillbaka dygnet.
Vet inte varifrån den kommer, men ända sedan jag kom till NY har jag haft nysningar och varit snuvig. Känns typ som en liten rumpnisse satt sig med en fjäder uppe i näsan. Eller nått :p

Efter en stabil frukost var det dags att dra på sig lite kläder och ut på ärenden. Hade några saker jag behövde fixa.
1: Ut till BMW och hämta de delarna jag beställde i förra veckan. Bilen ska besiktas på fredag och bör då vara i toppskick.
2: Åka till hamnen och SeaSea. En av studentpresenterna jag fick var en ny seglarjacka. Dock var den lite för kort i armarna. Så bytte den till en längre. Och som vanligt blev jag där lite extra och pratade skit med min kusin och de andra anställda där.

3: Sist åka snabbt förbi centrum för att byta en studentpresent. En kompis tar studenten på fredag, men jag har fått reda på att hon redan har de jag tänkte ge henne. Så fick åka och byta. Bara hoppas på att hon inte har de/den här :p


Väl hemma igen påbörjade jag monteringen av de nya delarna. redan efter 20 minuter hade jag olja över båda armarna och i ansiktet. Duktigt jobbat Markus ;p Bytte nämligen plugg till oljan, vilket gjorde att de forsade ganska bra innan jag han sätta fingret för hålet.
Men men, nu är allt klart inför besiktningen. Eller nästan iaf, ska bara slänga på rätt däck bak. Sitter ett par slitna däck på just nu :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0