Gårdagen och idag

Ja, även fast man inte har något att göra, har man mycket att göra.
Gårdagen bestod av att först flänga runt och ordna lite saker, för att sedan åka ut med båten och lägga sig på en klippa.
När jag väl kom tillbaka från turen var det dags att dra på sig instruktörskläderna och ner till hamnen igen, för att segla. Riktigt underbart väder att segla i. Varmt och lagom mycket vind. Seglade en 2-krona en del själv. Snacka om att man fick pressa för att inte kapsejsa :p (det är egentligen en tvåmanna jolle)
På kvällen blev det grillning med C och S. Vi drog till kyrkviken med min båt och satte eld på lite vedträn och täljde oss varsin grillpinne. De 11 korvarna som "aldrig skulle gå åt", tog ganska snabbt slut :p
Väl hemma var det dator och sms till sängdags. Blev ganska sent, och ännu senare för dig :s

Idag hade jag hoppats på att ut o lägga mig på en kobbe, men om några timmar ska jag vara hos en kompis på studentmottagning, och jag måste hinna med massa annat innan. Så skärgården får vänta till imorgon tror jag.

image305

image306


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0